I. Smluvní strany
Prodávající
Prodávajícím je obchodní společnost GLAZING AUTODÍLY
s.r.o. IČ: 26073366 se sídlem Okružní 709, Č. Budějovice, PSČ 370 01, IČO:
26073366 , zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
v Č.Budějovicích oddíl C ,vložka 12194.
Kontaktní údaje prodávajícího jsou: adresa pro
doručování GLAZING AUTODÍLY s.r.o., , Okružní 709 , 370 01 Č.Budějovice,
adresa elektronické pošty info@glazing.cz, telefon 387410845.
Kupující
Kupujícím je kupující-podnikatel nebo
kupující-spotřebitel. Kupujícím–podnikatelem je právnická či fyzická
osoba, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo
v rámci samostatného výkonu svého povolání. Kupujícím –spotřebitelem je
fyzická osoba, jež při objednávání zboží nejedná v rámci své podnikatelské
činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Užívá-li se v některých
ustanoveních těchto obchodních podmínek společného pojmu „kupující“,
jsou tím míněni jak kupující-podnikatel, tak kupující-spotřebitel.
II. Závaznost Obchodních podmínek a Reklamačního
řádu prodávajícího
- Těmito Obchodními podmínkami se řídí práva a povinnosti stran z kupní
smlouvy ohledně každého zboží, které prodávající prodává kupujícímu.
- Kupující je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami, jakož i
s Reklamačním řádem prodávajícího ještě před objednáním zboží u
prodávajícího. Kupující učiněním objednávky tyto Obchodní podmínky
akceptuje a souhlasí s Reklamačním řádem prodávajícího.
- Těmito Obchodními podmínkami je vázán prodávající a okamžikem učinění
závazné objednávky (ať již v listinné podobě nebo zasláním objednávky
prostřednictvím elektronických médií - e-mail, e-shop, telefon) i
kupující.
III. Objednání zboží
- Kupující objednává zboží prostřednictvím tištěných nebo elektronických
katalogů a databází prodávajícího, způsobem v nich uvedeným a pod objednacími
kódy dodavatele.
- Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy, který podléhá schválení a
potvrzení ze strany prodávajícího.
- Podmínkou platnosti objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem
předepsaných údajů a náležitostí kupujícím. Kupující-podnikatel je povinen
vyplnit v objednávce také údaje předepsané v části „údaje pro firmy“.
- Prodávající potvrzuje přijetí objednávky učiněné prostřednictvím
elektronických médií jako je e-mail, E-shop příp. telefonicky zasláním
písemného potvrzení o přijetí objednávky kupujícímu; toto potvrzení může být
kupujícímu zasláno i ve formě automaticky generovaného elektronického
potvrzení o přijetí objednávky do systému prodávajícího.
- Prodávající může přijmout i jinak učiněnou objednávku, avšak má právo na
takto učiněnou objednávku požadovat písemné, elektronické, nebo faxové
potvrzení této objednávky. V tomto případě dochází k uzavření kupní smlouvy
teprve v okamžiku, kdy prodávající obdrží požadované potvrzení objednávky od
kupujícího. V případě, že kupující objednávku ani přes výslovný požadavek
prodávajícího nepotvrdí, k uzavření kupní smlouvy nedojde.
- Kupující přebírá objednávkou zboží veškerou zodpovědnost za správnost
aplikace objednaného výrobku a za veškeré případné následné škody vzniklé
nesprávným výběrem.
- Kupující je plně zodpovědný za jím vytvořenou – zaslanou objednávku – tj.
i za objednané množství. Prodávající není povinen ani schopen kontrolovat
správnost aplikace objednaného zboží a jeho množství.
IV. Uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouva se uzavírá písemně, a to buď v listinné podobě nebo
prostřednictvím elektronických médií jako je e-mail, E-shop příp. telefonicky.
Při uzavření kupní smlouvy v listinné podobě je smlouva uzavřena okamžikem
jejího podpisu oběma stranami na jedné listině. Při uzavření smlouvy jinými
způsoby, tj. prostřednictvím elektronických médií jako je e-mail, E-shop příp.
telefonicky, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno
písemné potvrzení prodávajícího o přijetí jeho objednávky. Od okamžiku
uzavření kupní smlouvy vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva
a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a Obchodními podmínkami,
které tvoří nedílnou součást uvedené kupní smlouvy.
- Prodávající i kupující mají právo písemně zrušit objednávku i bez udání
důvodu do 24 hodin od okamžiku uzavření kupní smlouvy. Toto zrušení objednávky
se považuje za odstoupení od smlouvy a smlouva se v jeho důsledku ruší od
počátku; tímto odstoupením není dotčeno právo kupujícího-spotřebitele na
odstoupení od smlouvy do 14 dnů od dodání zboží dle čl. VIII těchto Obchodních
podmínek.
V. Kupní cena, splatnost
- Kupující je povinen uhradit prodávajícímu za dodané zboží kupní cenu,
která je stanovena ceníkem prodávajícího platným v době přijetí objednávky,
pokud se strany nedohodly jinak.
- Součástí kupní ceny není daň z přidané hodnoty. Za den uskutečnění
zdanitelného plnění se považuje den dodání zboží.
- Kupující hradí kupní cenu v hotovosti v provozovně prodávajícího nebo
bezhotovostně na účet prodávajícího uvedený na příslušné faktuře. Kupní cena
se hradí ve lhůtě splatnosti faktury prodávajícího, která je uvedena na
faktuře. Při prodlení kupujícího s platbou za dodané zboží prodávajícímu, tj.
při zaplacení ceny za dodané zboží po uplynutí lhůty splatnosti, je kupující
povinen uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky
za každý den prodlení.
- Kupní cena se považuje za uhrazenou okamžikem připsání celé kupní ceny na
účet prodávajícího uvedený v potvrzení objednávky.
- Ceny: Kupující vybírá objednávané zboží ze seznamu zboží zobrazovaného
v tištěném ceníku prodávajícího nebo v internetovém obchodě na
adrese http://glazing.nextis.cz/ (dále jen "katalog"). Katalog obsahuje
prodejní cenu zboží bez DPH nebo s DPH s tím, že po přihlášení kupujícího do
systému je cena za zboží zásadně zobrazena jako nákupní cena bez DPH.
- Prodávající může poskytnout kupujícímu individuální slevy z kupní ceny.
Tyto slevy se sjednávají při registraci kupujícího v systému prodávajícího. Na
základě této registrace obdrží kupující od prodávajícího přístupové jméno a
heslo, na základě kterého má kupující přístup do systému prodávajícího a
zobrazují se mu jeho individuální nákupní ceny.
- K ceně zboží je připočítáváno dopravné ve výši 20,-Kč bez DPH, které
prodávající účtuje kupujícímu za každou dodávku zboží. Cena zboží již obsahuje
balné, není-li u konkrétního zboží výslovně stanoveno jinak.
- Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v katalogu (zejm. v případě změny
peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách
dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží apod.). Změna
cen bez předchozího upozornění a odsouhlasení kupujícím není možná na již
potvrzených objednávkách.
- Pokud se prodávající dozví o poměrech kupujícího jakoukoliv skutečnost,
která zakládá vznik důvodné pochybnosti o tom, že kupující splní včas a řádně
své závazky (např. zahájení insolvenčního řízení proti kupujícímu), je
prodávající oprávněn požadovat za svou celkovou pohledávku úhradu zálohy až do
výše 30% z celkové ceny objednaného zboží nebo poskytnutí jiné záruky či
jiné jistoty, popřípadě je oprávněn od smlouvy odstoupit – to však nemá
odkladný účinek na úhradu již uskutečněných plnění.
- Platby došlé od kupujícího se započtou vždy nejprve na úroky z prodlení a
teprve následně na jistinu.
VI. Podmínky dodání
- Prodávající se zavazuje, že bude kupujícímu dodávat:
• bezvadné zboží v souladu s objednávkou
kupujícího a s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží;
• vyhovující normám, předpisům a nařízením platným
na území ČR;
• zboží vybavené českými pokyny k údržbě a použití
tohoto zboží, které není určeno k odborné montáži
- Prodávající se zavazuje vynaložit veškerou snahu na rychlý a hladký průběh
expedice. Dodací lhůta začíná běžet okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno
písemné potvrzení prodávajícího o přijetí objednávky.
- Dodací podmínky jsou následující:
Denní závoz v regionu JČ :
Objednací lhůta: do 17:00 hodin
Dodací lhůta: do
12:00 hodin následujícího dne
Dopolední závoz v regionu JČ:
První závoz
Objednací lhůta: od 7:30 do 8:00 hodin (pro zboží,
které je skladem v Č.Budějovicích)
Dodací lhůta: do 12:00 hodin téhož dne
Druhý závoz
Objednací lhůta: do 09:45 hodin
Dodací lhůta: do 15:30 hodin téhož dne
Třetí závoz
Objednací lhůta: do 17:00 hodin
Dodací lhůta: následující den do 12 hodin
- Prodávající je povinen objednané zboží dodat kdykoliv po přijetí
objednávky, nejpozději však do šedesáti dnů od potvrzení objednávky.
V případě, že prodávající nebude schopen dodat zboží ani do konce lhůty
uvedené v předcházející větě (zejm. bude-li objednané zboží dlouhodobě
nedostupné či vyprodané) a nedohodnou-li se strany písemně na prodloužení
dodací lhůty, informuje prodávající o uvedené skutečnosti neprodleně písemně
kupujícího. V takovém případě se kupní smlouva ruší okamžikem, kdy kupující
obdrží příslušné písemné sdělení prodávajícího o nemožnosti dodání zboží a
závazek prodávajícího dodat předmětné zboží kupujícímu zaniká (tj. kupní
smlouva je uzavírána s rozvazovací podmínkou spočívající v dodání zboží ve
stanovené lhůtě); nároky ze zrušené kupní smlouvy v tomto případě nevznikají
žádné ze smluvních stran.
- Kupující je povinen objednané zboží převzít a zaplatit. Nepřevezme-li
kupující objednané zboží osobně přímo u prodávajícího resp. u jím pověřené
společnosti, je prodávající povinen zboží odeslat na adresu kupujícího
uvedenou v objednávce příp. zadanou do systému prodávajícího při registraci
kupujícího.
- Kupující má povinnost ihned po převzetí zboží potvrdit doklad o převzetí
zboží, jehož podpisem kupující stvrzuje kompletnost a správnost zboží bez
zjevných vad (pokud současně zjevné vady či nesrovnalosti s objednávkou
nevytkne podle čl. IX. - XII. těchto Obchodních podmínek).
- Při nočním závozu zboží se zboží pro kupujícího doručuje do jeho noční
schránky. Kupující je povinen umožnit dopravci přístup do této jeho
schránky.
- Při objednávce zboží do 1 000 Kč bez DPH v nákupních cenách, se účtuje
poplatek za dodání ve výši 100 Kč bez DPH
VII. Vlastnické právo, nebezpečí škody
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem uhrazení celé
kupní ceny. Do úplného uhrazení kupní ceny není kupující oprávněn zboží
prodávajícího zcizit, zastavit, pronajmout ani jinak právně či fakticky
zatížit.
- Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem jeho dodání,
respektive okamžikem převzetí zboží kupujícím.
- Zničení, ztráta nebo odcizení zboží nezbavuje kupujícího povinnosti
uhradit prodávajícímu sjednanou kupní cenu
VIII. Odstoupení kupujícího-spotřebitele od
smlouvy
- Je-li kupujícím spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14
dnů od převzetí zboží, popř. od převzetí poslední dodávky zboží v
případě, kdy je předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika
částí. V případě, že se kupující-spotřebitel rozhodne od kupní smlouvy
odstoupit, je povinen na své náklady objednané zboží zaslat či jinak doručit
zpět na adresu prodávajícího, která je uvedena na přiloženém daňovém
dokladu.
- Zboží, které bude kupující z důvodu odstoupení od kupní smlouvy odesílat
zpět na adresu prodávajícího, musí být zabaleno v původním obalu (pokud se
jednalo o speciální obal), nesmí jevit známky byť i jednoho použití, musí být
nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi a všemi ostatními
doklady, které kupující spolu se zbožím obdržel. V případě nesplnění uvedených
podmínek dochází k platnému odstoupení od kupní smlouvy, avšak
kupující-spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které
vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím. Zpětvzetí odstoupení od kupní
smlouvy je podmíněno souhlasem prodávajícího.
- Zboží musí být předáno či zasláno prodávajícímu ve lhůtě 14 dnů stanovené
zákonem, případně ve lhůtě prodloužené prodávajícím. Odstoupení od smlouvy je
účinné, pokud je ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy oznámení o tomto
odstoupení prodávajícímu odesláno. V případě nedodržení uvedené lhůty
nedochází k platnému odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na
náklady kupujícího-spotřebitele zpět. Prodávající má v tomto směru právo na
náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
- Při odstoupení od smlouvy je kupující-spotřebitel povinen zaslat zboží
doporučeně, avšak nikoli na dobírku. V zájmu kupujícího-spotřebitele je vždy
nutné zboží při odeslání pojistit.
- Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží je prodávající
povinen vrátit kupujícímu-spotřebiteli zaplacenou kupní cenu včetně nákladů
na dodání zboží stejným způsobem, jakým byla zaplacena kupní cena, pokud se
s kupujícím-spotřebitelem nedohodne jinak, a to do 14 dnů od odstoupení od
smlouvy. Prodávající však není povinen vrátit zaplacenou kupní cenu dříve než
mu kupující-spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal. Jestliže kupující-spotřebitel zvolil při koupi jiný než nejlevnější
způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající
kupujícímu-spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinnosti
kupujícího-spotřebitele, je prodávající oprávněn uplatnit vůči
kupujícímu-spotřebiteli nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej
od vrácené částky.
IX. Práva z vadného plnění
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až
2117 a § 2161 až 2174 NOZ).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Prodávající odpovídá zejména za to, že v době, kdy kupující zboží
převzal:
a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a
chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce
popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě
reklamy jimi prováděné,
b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití
prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením
smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle
smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a
e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Ustanovení uvedená v odst. 2 tohoto článku se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho
provozovny uvedené v těchto Obchodních podmínkách, v níž je přijetí reklamace
možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě
podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy
prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího
upravuje Reklamační řád prodávajícího.
X. Jakost při převzetí
- Prodávající odpovídá za úplnost a bezvadnost dodaného zboží a jeho
příslušenství v době dodání.
- Má-li převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např.
nemá-li sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí-li se k
obvyklému nebo sjednanému účelu, není-li kompletní, neodpovídá-li jeho
množství, míra, hmotnost nebo jakost nebo neodpovídá-li zboží jiným
zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží,
za které prodávající odpovídá.
- Kupující-spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou
let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné
odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze
vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze
uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti
bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
- Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy
může kupující-spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
- Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží kupujícím-
spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
- Prodávající není povinen nároku kupujícího-spotřebitele vyhovět, pokud
prokáže, že kupující-spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám
způsobil.
- U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře
dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu
prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo
práva na výměnu má kupující- spotřebitel v těchto případech právo na
přiměřenou slevu.
XI. Zákonná práva z vad
- Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne
u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
- Kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při
přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo
kupujícího-podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající
způsobil porušením své povinnosti.
- Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu
poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. V rámci
uplatněné reklamace je kupující oprávněn podle své volby požadovat u vady,
která znamená podstatné porušení smlouvy:
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
nebo
- odstranění vady opravou, nebo
- přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Podstatným porušením smlouvy se rozumí takové
porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy
věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto
porušení předvídala.
- U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy, má
kupující-spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní
ceny.
- Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (tj. třetí reklamace
pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má-li zboží větší
počet vad (tj. nejméně tři vady současně), může kupující-spotřebitel uplatnit
právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
- Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo
nedodržení návodu k použití.
- Vedle zákonných nároků z vad dodaného zboží nemá kupující nárok na náhradu
další škody, ušlého zisku ani smluvní pokuty.
XII. Smluvní záruka
- Prodávající se zavazuje nabídnout kupujícímu u vybraného druhu zboží
rozšířenou smluvní záruku. V takovém případě prodávající zaručuje, že zboží, u
něhož je poskytována smluvní záruka, si zachová obvyklé vlastnosti,
funkčnost a způsobilost pro použití k obvyklému účelu nejméně po dobu 24
měsíců od dodání kupujícímu, u vybraných komodit ze sortimentu
prodávajícího pak 36 měsíců od dodání zboží kupujícímu. Délka záruční
doby je uvedena u každého výrobku, na který je záruka poskytována, příp. na
obalu takového výrobku výslovným uvedením této informace. Na výrobky, které
neobsahují žádnou výslovnou informaci ohledně délky záruční doby, se toto
ustanovení o záruční době nevztahuje.
- Podmínkou pro bezplatné odstranění vad v záruční době je použití zboží k
určenému účelu podle pokynů prodávajícího resp. výrobce, které jsou buď
uvedeny v přiloženém návodu k použití, nebo jsou uvedeny v servisních
manuálech výrobce vozidla. Prodávající není povinen tyto manuály dodávat
kupujícímu, jelikož se u většiny zboží dodávaného prodávajícím jedná o výrobky
určené k odborné montáži.
- Pokud kupující nebo jiné osoby než prodávající a bez jeho pověření
provedou opravy nebo jiné zásahy na prodaném zboží v průběhu záruční doby,
ztrácí kupující práva z poskytnuté záruky.
- Prodávající může kupujícímu v případě oprávněně uplatněné záruky uhradit
jednu montáž/demontáž vadného výrobku.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené neodborným uvedením do provozu,
neodbornou montáží, nesprávným zacházením se zbožím, jeho neodbornou údržbou
nebo neodborným zásahem. Prodávající rovněž neposkytuje záruku na zboží, které
v důsledku způsobu jeho využití nebo nadměrnému namáhání podléhá předčasnému
opotřebení. Prodávající dále neposkytuje záruku na vady zboží způsobené
nesprávným skladováním u kupujícího.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, na kterou se vztahuje záruka, lze
uplatnit právo z odpovědnosti za vady prodaného výrobku pouze na základě
vyplněného reklamačního protokolu prodávajícího, jehož vzor je možné si
volně stáhnout na internetových stránkách e-shopu prodávajícího. Kupující je
povinen vždy prokázat původ zboží konkrétní fakturou, která zároveň slouží
jako záruční list. Pokud se nejedná o autodoplňky či jiné zboží nepodléhající
odborné montáži, musí zároveň předložit doklad o odborné montáži (autoservis,
osoba s odbornou způsobilostí apod.).
- O reklamaci rozhoduje pověřená osoba prodávajícího. O reklamaci musí být
rozhodnuto bezodkladně s tím, že v případě kupujícího-spotřebitele musí být o
reklamaci rozhodnuto vždy nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace,
pokud se prodávající s kupujícím-spotřebitelem nedohodnou na delší
lhůtě.
- Reklamace neúplného či nesprávně dodaného zboží musí být neprodleně
provedena prokazatelnou formou (písemně či e-mailem reklamačním protokolem)
přímo u prodávajícího. Termíny pro reklamace neúplného či nesprávně dodaného
zboží jsou následující:
Reklamace neúplnosti dodávky:
Noční závozy:
– počet balení (colli) v dodávce proti dopravnímu
listu od dopravce:
Následující den po objednávce do 9:00 hodin
- počet
položek v balení popřípadě záměny, chybějící položky či položky navíc
Následující den po objednávce do 12:00 hodin
Denní závozy:
- počet položek v balení popřípadě záměny, chybějící
položky či položky navíc
V den dodání:
Po tomto termínu nemůže být reklamace na dodávku
přijata.
XIII. Vracení zboží, storno podmínky- odstoupení od
kupní smlouvy
- Storno objednávky z důvodu nedodržení expediční lhůty.
V případě, že prodávající nedodrží expediční lhůtu,
respektive náhradní expediční lhůtu danou podle článku VI. (termín dodání),
má kupující právo okamžitě odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy
musí být učiněno písemně.
- Storno objednávky před dodáním.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy také
před realizací objednávky, avšak musí tak učinit písemně před okamžikem dodání
zboží resp. před okamžikem, kdy je objednané zboží prodávajícím předáno
dopravci k doručení kupujícímu. Zákazník v tomto případě neplatí žádné storno
poplatky, avšak nese náklady na vrácení zboží, pokud zboží nemůže být pro
svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
- Vracení zboží mimo reklamační řízení.
Registrovaným zákazníkem prodávajícího je ten
kupující, který má v systému prodávajícího přiděleno zákaznické číslo a má
registraci do e-shopu prodávajícího s oprávněním k nákupu zboží. Každý z
registrovaných zákazníků je oprávněn dodané zboží i bez uvedení důvodu
prodávajícímu vrátit do 3 měsíců od jeho dodání, pokud ode dne přijetí
vráceného zboží do konce expirační doby zbývá alespoň polovina původní
expirační doby nového zboží. Zboží je považováno za vrácené až dnem jeho
převzetí prodávajícím. Vrácené zboží musí být opatřeno průvodkou na formuláři
prodávajícího. Podmínkou vrácení zboží je jeho bezvadný stav a kompletnost,
odpovídající stavu při jeho dodání, včetně původního, nepoškozeného obalu.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží, které není součástí jeho
obvyklého sortimentu a které obstaral na výslovnou žádost kupujícího – zejména
O.E.
Při vracení zboží do 14 kalendářních dnů (včetně)
ode dne jeho dodání kupujícímu se vrácení zboží uskutečňuje bez skonta z ceny
zboží. Při vracení zboží od 15. do 30. kalendářního dne ode dne jeho dodání
kupujícímu hradí kupující 15% z kupní ceny vraceného zboží resp. prodávající
sníží v tomto případě hodnotu dobropisu o 15% z kupní ceny. Při vracení zboží
od 31. do 60. kalendářního dne ode dne jeho dodání kupujícímu hradí kupující
dle rozhodnutí prodávajícího až 25% kupní ceny vraceného zboží. Při vracení
zboží od 61. do 90. kalendářního dne od jeho dodání kupujícímu hradí kupující
dle rozhodnutí prodávajícího až 50% kupní ceny vraceného zboží. Nad 90
kalendářních dnů od dodání nelze zboží vrátit.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující použít vzorový
formulář poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může
kupující zaslat na adresu provozovny prodávajícího uvedenou v záhlaví těchto
Obchodních podmínek anebo na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedené v
záhlaví těchto Obchodních podmínek (Kontaktní údaje).
- Odstoupením od kupní smlouvy nejsou dotčena ujednání o sankcích ani další
ujednání, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po zrušení smlouvy
odstoupením.
- Je-li vracené zboží poškozeno porušením povinnosti kupujícího, je
prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížené hodnoty
zboží a započíst jej na vracenou částku.
XIV. Obchodní tajemství
- Kupující je povinen učinit veškerá opatření k tomu, aby k písemnostem
prodávajícího, jeho obchodním údajům či jakýmkoliv výrobním a obchodním
informacím, které tvoří obchodní tajemství prodávajícího, neměly přístup třetí
osoby. Kupující není rovněž oprávněn obchodní tajemství prodávajícího použít
pro sebe či ve prospěch třetích osob a za škodu takto způsobenou odpovídá
bez omezení.
- Prodávající je v případě, že kupující nevystaví objednávku k uzavření
obchodu, oprávněn po kupujícím požadovat vrácení všech písemností,
přístupových hesel apod., které kupujícímu byly poskytnuty za účelem uzavření
obchodu. Kupující je povinen na základě výzvy prodávajícího toto učinit
neprodleně.
XV. Ochrana osobních údajů
- Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím
zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č.
101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být
informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje
měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
- Kupující může prodávajícímu sdělit, že požaduje ukončit zasílání
obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s
plněním smlouvy.
XVI. Rozhodné právo, řešení sporů
- Ostatní zde neuvedené skutečnosti se řídí občanským zákoníkem (zákon č.
89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb. v platném
znění) a dalšími právními předpisy platnými na území České republiky.
- Případné spory vzniklé v souvislosti s těmito Obchodními podmínkami budou
obě strany řešit především společným jednáním.
- Nedojde-li k urovnání sporu jednáním mezi stranami, bude spor projednán a
rozhodnut příslušným soudem.
XVII. Závěrečné ujednání
- Tyto Obchodní podmínky představují nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené
prodávajícím a kupujícím.
- Kupující odesláním objednávky prodávajícímu závazně potvrzuje, že se s
těmito Obchodními podmínkami včetně vzorového formuláře pro odstoupení od
smlouvy tvořícího přílohu těchto Obchodních podmínek, řádně seznámil a že
s nimi souhlasí.
- Kupující odesláním objednávky prodávajícímu rovněž potvrzuje, že byl na
existenci a závaznost těchto Obchodních podmínek dostatečně upozorněn před
vlastním uskutečněním objednávky, a že měl plnou možnost se s nimi
seznámit.
- Uzavřenou kupní smlouvu prodávající archivuje za účelem jejího úspěšného
splnění a zavazuje se jí nezpřístupnit třetím stranám. Informace o
jednotlivých technických krocích, které vedou k uzavření kupní smlouvy, jsou
zřejmé z procesu objednávání v E-shopu a kupujícímu je tak dána možnost před
vlastním provedením objednávky tyto zkontrolovat a případně provést opravu.
Tyto Obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách E-shopu
prodávajícího uvedeného v záhlaví těchto Obchodních podmínek a kupujícímu je
tak s nimi umožněna volná dispozice.
- Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 01.11.2014. Prodávající si vyhrazuje
právo změnit tyto Obchodní podmínky bez předchozího upozornění – takovéto
změny nemají vliv na již uzavřené smluvní vztahy, prodávající však na možnost
budoucí změny Obchodních podmínek upozorňuje proto, aby se kupující při
objednání zboží vždy seznámil s aktuálním zněním Obchodních podmínek.
GLAZING AUTODÍLY s.r.o.